عکسهای جدید نسرین مقانلو و انتخاب وسایل منزل به سلیقه خودش

عکسهای جدید نسرین مقانلو و انتخاب وسایل منزل به سلیقه خودش

نسرین مقانلو, نسرین مقانلو۸۹, بازیگر سینما و تلویزیون, بازیگران, بیوگرافی نسرین مقانلو, بیوگرافی کامل نسرین مقانلو, تصاویر جدید از نسرین مقانلو, تصاویر زیبا از نسرین مقانلو, تک عکس های نسرین مقانلو, جدیدترین عکس های نسرین مقانلو, خبر از نسرین مقانلو, سایت نسرین مقانلو, سایت رسمی نسرین مقانلو, سریالهای نسرین مقانلو, سن نسرین مقانلو, شوهر نسرین مقانلو

عکسهای جدید نسرین مقانلو - www.jalalpic.com

فارس سینما-نسرین مقانلو بازیگر خوب سینما و تلویزیون کشورمان در انتخاب وسایل منزل بسیار حساس هستش,با ما همراه باشید تا از سلیقه این بازیگر در خرید منزل بیشتر بدانید.

نسرین مقانلو در مورد وسایل خانه و آشپزخانه می گوید:نه تنها من بلکه تمامی خانم های ایرانی و حتی جهان آشپزخانه خود را دوست دارند و سعی می کنند همیشه وسایل آن شیک و تمیز باشد.حتی خود من وقتی از سر کار بر می گردم خانه اولین جایی که می روم آشپزخانه است.

 

 

جالب در این جاست که بازیگران خانم کشور ایران خیلی وقت ها در خانه های یکدیگر جمع می شوند و نسرین مقانلو در این رابطه می گوید:بله خیلی وقت ها بازیگران دیگر به منزل من می آیند و حتی من به منزل آنها می روم و جالب اینجاست هیچ وقت نشده است که برای پذیرایی در سالن بنشینیم و بیشتر مواقع در آشپزخانه مهمان نوازی می کنم.به خاطر همین خیلی روی وسایل آشپزخانه حساس هستم.
نسرین مقانلو از آن دسته آدم هایی می باشد که دوست دارد وسایل را ست بخرد.خانم مقانلو در این مورد نیز می گوید:بیشتر مواقع برای خرید ظروف دوست دارم تمامی آنها ست باشند چه در رنگ و چه در جنس آن.اهل گران خریدن نیستم مثلا اینکه بگم آره این ظرف گران هستش و بهتر هستش همین را بخرم,من زمانی که شیفته یک جنس شوم حتما خرید می کنم.

تصاویر مربوطه :

عکسهای جدید نسرین مقانلو - www.jalalpic.com

نسرین مقانلو

عکسهای جدید نسرین مقانلو - www.jalalpic.com

مرجع عکس های نسرین مقانلو, مصاحبه با نسرین مقانلو, همسر نسرین مقانلو, والپیپر های جدید از نسرین مقانلو, پوستر های جدید از نسرین مقانلو پوستر نسرین مقانلو, پوسترهای زیبا از نسرین مقانلو, گالری عکس نسرین مقانلو, گفتگو با نسرین مقانلو

عکسهای جدید نسرین مقانلو - www.jalalpic.com

عکس های زیبا و جدید از نسرین مقانلو, عکس های هنرمندان, عکس و مصاحبه جدید با نسرین مقانلو, عکسهای نسرین مقانلو, عکسهای بازیگران زن ایرانی

عکسهای جدید نسرین مقانلو - www.jalalpic.com

عکس های تک نسرین مقانلو, عکس های جالب نسرین مقانلو, عکس های جدید از نسرین مقانلو, عکس های جدید نسرین مقانلو, عکس های زیبا از نسرین مقانلو

عکسهای جدید نسرین مقانلو - www.jalalpic.com

Filed u

Leave a Reply

