عکسهای سیما تیرانداز و پسرش + مصاحبه

عکسهای سیما تیرانداز و پسرش + مصاحبه

فیلم جدید سیما تیرانداز, فیلم های سیما تیرانداز, فیلمهای سیما تیرانداز, مرجع عکس های سیما تیرانداز, مصاحبه با سیما تیرانداز, همسر سیما تیرانداز, والپیپر های جدید از سیما تیرانداز, پوستر های جدید از سیما تیرانداز پوستر سیما تیرانداز, پوسترهای زیبا از سیما تیرانداز, گالری عکس سیما تیرانداز, گفتگو با سیما تیرانداز

عکسهای سیما تیرانداز - www.jalalpic.com

فارس سینما-سیما تیرانداز همانند اکثریت بازیگران محبوب زن سینما و تلویزیون کشور ایران علاوه بر بازیگری,مادری دلسوز و مهربان برای پسرش رایان می باشد.
سیما تیرانداز تربیت خیلی خاصی را برای پسرش در نظر دارد,خود در این رابطه می گوید:من برای تربیت رایان خیلی مطالعه می کنم و سعی می کنم هر چیز مبهمی که برایم در مورد تربیت پیش بیاد از دکترش و …سوال کنم.مخصوصا دکتر رایان خیلی به من کمک می کند و هر زمانی که به مشکل رفتاری برخورد کنم حتما با دکترش در میان خواهم گذاشت.

 

 

سیما تیرانداز در مورد اینکه چقدر کتاب می تواند در تربیت فرزندان کمک کند می گوید:من واقعا پیشنهاد می کنم برای تربیت بهتر فرزندان از کتاب هایی که روانشناسان و دکترهای دیگر همچون تغذیه و … کمک بگیرند.
سیما تیرانداز در ادامه در مورد اینکه دوست دارد رایان در آینده یک هنرمند شود می گوید:خوب بله خیلی دوست دارم هنرمند شود ولی مسئله این هستش که در چه هنری؟.من دوست دارم در آینده در انتخاب های این چنینی پسرم دخالت کنم البته باید بگویم که راهنمایی می کنم ولی دخالت نه.ولی خیلی دوست دارم که یک نویسنده خوب شود.

تصاویر مربوطه :

عکسهای سیما تیرانداز - www.jalalpic.com

عکسهای سیما تیرانداز

عکسهای سیما تیرانداز - www.jalalpic.com

عکس های سیما تیرانداز در جشنواره فجر, عکس های سیما تیرانداز و آشپزی در منزلش, عکس های هنرمندان, عکس و مصاحبه جدید با سیما تیرانداز, عکسهای بازیگران زن ایرانی, عکسهای سیما تیرانداز, فیلم جدید سیما تیرانداز, فیلم های سیما تیرانداز, فیلمهای سیما تیرانداز

عکسهای سیما تیرانداز - www.jalalpic.com

عکس موبایل سیما تیرانداز, عکس های با کیفیت از سیما تیرانداز, عکس های بازیگران, عکس های بازیگران زن, عکس های تک سیما تیرانداز, عکس های جالب سیما تیرانداز, عکس های جدید از سیما تیرانداز, عکس های جدید سیما تیرانداز, عکس های زیبا از سیما تیرانداز, عکس های زیبا و جدید از سیما تیرانداز, عکس های سیما تیرانداز

عکسهای سیما تیرانداز - www.jalalpic.com

جدیدترین عکس های سیما تیرانداز, خبر از سیما تیرانداز, سیما تیرانداز, سیما تیرانداز۸۹, سایت رسمی سیما تیرانداز, سایت سیما تیرانداز, سریالهای سیما تیرانداز, سن سیما تیرانداز, شوهر سیما تیرانداز, عکس از سیما تیرانداز, عکس بازیگران زن, عکس جدید, عکس جدید سیما تیرانداز, عکس جدید سیما تیرانداز و آشپزی در منزلش, عکس خانواده سیما تیرانداز, عکس سیما تیرانداز, عکس ماشین سیما تیرانداز

عکسهای سیما تیرانداز - www.jalalpic.com


Filed under: عکس های بازیگران ایرانی

Leave a Reply

